Become a Fan



Breaking News

Blogroll

Follow on Bloglovin

Blogger news

Follow Me on Pinterest

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact



tirsdag den 4. december 2012

Lær at binde en sløjfe til dekorationen

Tænkte lige jeg ville dele denne med jer. 
Jeg har selv i mange år ikke kunne binde en fin sløjfe til mine juledekorationer og lærte det først for et par år siden. Jeg tænkte at jeg forhåbentligt ikke er den eneste, da jeg så denne illustration i en bog ;)


1. Fold i alt fire løkker og hold dem stramt sammen på midten som vist på tegningen.

2. Fold båndets lange ende rundt om løkkerne.

3. Stik et stykke 0,7 mm ståltråd ned gennem "midterbåndet" som vist.

4. Bøj tråden bag om sløjfen og sno den stramt sammen som vist på tegningen

Fortsat god tirsdag

Mims
Share This
Blogger
Facebook
Disqus

comments powered by Disqus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Subscribe
Labels
Popular Posts

Subscribe Via Email

About Us

Advertisment

Like Us

© Hjemme hos Mims All rights reserved | Designed By Seo Blogger Templates