Become a Fan



Breaking News

Blogroll

Follow on Bloglovin

Blogger news

Follow Me on Pinterest

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact



onsdag den 28. november 2012

Give Away: Indretningshjælp over nettet

Ok ok.. Ja bloggen er ny, der skal gang i den, det er ingen hemmelighed.
SÅ, i anledning af bloggens oprettelse, udloddes allerede den første Give away, som har en værdi af 1000,-

Fra Indretning Online kan du vinde Indretningshjælp til et rum i din bolig. Er du kørt fast i ideer eller har du måske slet ingen, så må du være kommet til rette sted :)

For at deltage, kan du samle op til 5 "lodder" i konkurrencen, som trækkes d. 20. december 2012 (Så kan du nå at få en julegave)
Husk at skriv en kommentar, hvor mange lodder du deltager med.

1 Lod: Efterlad en lille kommentar på siden
2 Lodder: Smid en lille reklame for denne give away på din egen blog (Hvis du har en)
2 Lodder: Del på Facebook

God onsdag til jer

Mims

Share This
Blogger
Facebook
Disqus

comments powered by Disqus

22 kommentarer:

  1. super lækker side med mange skønne ting som man ikke ser i en masseproduktion :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fantastisk ;) Tak !

    SvarSlet
  3. Fin blog ! :)
    Jeg deltager med 1 lod.

    Hilsen Katinka
    KatinkaValby@hotmail.com

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder... Det ser spændende ud...
    Kh Eline

    SvarSlet
  5. Nørj, det kunne jeg godt tænke mig at vinde, jeg er ikke nogen ørn til indretning, så det kunne bare være så fantastisk at få nogle ideer til:-) jeg deltager med 3 lodder og håber så meget jeg vinder:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med på fem lodder:)

    Kig gerne ind hos mig, har også en jule give away!

    PS du har koder pådine kommentarer (in case you didnt know).

    SvarSlet
    Svar
    1. ...nu har jeg prøvet at tilmelde mig fast mange gange, og den driller altså!!! Prøver igen senere eller imorgen:)

      Slet
    2. I didnt know :p Tak for oplysningen.
      Ja den driller også mig idag, tror det er en fejl hos Google. Det er rigtig øv. Jeg kan evt. også følges via bloglovin'

      Slet
  7. Jeg er helt sikkert med på 1 lod, og du er også meget velkommen til at se min blog for fine ting, som jeg laver:-)

    SvarSlet
  8. Sjov giveaway. Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  9. Hyggeligt :) Jeg er med med 1 lod :)

    SvarSlet
  10. Det har jeg SÅ MEGET brug for! Min lejlighed skriger på en kærlig hånd - så jeg kaster straks et funklende lod :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  11. 5 lodder til mig

    kig forbi mine giveawways

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  13. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Sikke en fin give away - jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet

Subscribe
Labels
Popular Posts

Subscribe Via Email

About Us

Advertisment

Like Us

© Hjemme hos Mims All rights reserved | Designed By Seo Blogger Templates